Week 2 van Compostela trip - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Inez Deelder - WaarBenJij.nu Week 2 van Compostela trip - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

Week 2 van Compostela trip

Door: Inez en Jorien

Blijf op de hoogte en volg Inez

15 September 2010 | Nederland, Haarlem

Hallo lieve mensen, eindelijk een berichtje vqn de 2 zussen. We zijn in Tournai aangeland na een goed verlopen trip tot nu toe.µ

Dag 1.

Een tocht van bijna 100 km tot Papendrecht waar we hebben overnacht. Al veel reacties onderweg van mensen die ons bon camino wensten.

Dag 2.
veel tegenwind tot Breda waar we een stempel in de kathedraal hebben gehaald. Te moe om uit eten te gaan dus gegeten vAN ASTRONAUTENVOER? SMAAKTE GOED; Geslqpen op een boerderij met 150 koeien, ontbijt pas om 08.30 omdat de koeien eerst gemolken moesten worden. km stand vandaag 80.

Dag 3. In Rijckevorsel een stempel gehaald bij de pastoor en waren gelijk een uur kwijt omdat we zijn hele kunstverzameling uit egypte moesten bewonderen. Hij kende Moboeto dus dat vonden we erg verdacht.Verder een prima route gefietst, hoewel onze dozen pijnlijk zijn geworden. Vlak voor Londerzeel inez een lekke band en ... zelf gerepareerd. Pizza gegeten bij Turk en deze vond het zo een prestatie dat hij ons een rose aanbood, lief toch? KM stand 83.

Dag 4. Na super ontbijt mochten we op ons gemak de tassen in de garage pakken. Regen, regen en op het eind van de dag geen slaapplaats te krijgen. In Geraardsbergen op aanrqden van een voorbijganger bij een hotel aangebeld, niemand thuis. Opgebeld en kregen een code door om de deur te openen. We mochten kamer 10 nemen en hebben alles met de fohn gedroogd, is gelukt ook.
Weer astronautenvoer, lekker pasta met kaas.

KM stand 68.

Dag 5.

Het weer is redelijk. na een fantastisch ontbijtbuffet zijn we op weg gegaan naar Tournai, alwaar we nu dus zitten. We gaan de stad bekijken en rijden daarna nog een stukje door op zoek naar een nieuw bedje voor de komende nacht.
Alles gaat prima.
Liefs en groetjes van Jorien en Inez.

• 16 September 2010 - 15:58

Gerar Gonnie:

Ik ben benieuw of je ons verslag uit Munchen hebt gelezen.Probeer het nog maals.Een leuk verslag jullie doen het heel goed we leven met jullie mee.Het doet mijn denken aan de wandelingen in Italie ivb met slaapplaatsen en bergie op en af.Maar met de fiets is het wel wat zwaarder.Knap hoor!Veel plezier en een goeie reis liefs Gerard en Gonnie