2e verslag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 2e verslag - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

2e verslag

Door: Peter en Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

25 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Vrijdag 25 februari.
In Singapore hebben we een stadstour gemaakt langs de meest interessante bezienswaardigheden. Toen we de botanische tuin wilden bezoeken werden we overvallen door een geweldige tropische regenbui, niks tuin dus. Na een uurtje schuilen was het weer voorbij. Na deze rondtoer hebben we te voet Singapore verder ontdekt en kwamen erachter dat achter ons hotel een reuze gezellige buurt lag met allerlei terrasjes, barretjes en restaurants, dus de keus was niet moeilijk hier de avond door te brengen. Niet te laat naar bed omdat we donderdag de 24e vroeg, dwz om 07.45 uur naar het vliegveld gebracht werden voor de 7,5 uur durende vlucht naar Melbourne. Over deze dag is dus niet zo veel te melden, wel dat we uitstekend door Singapore Airlines zijn overgevlogen. Tijdveschil met Singapore is 3 uur, met Nederland inmiddels 11 uur.

Vrijdag 25 februari.
Lekker uitgerust in onze design kamer in het design hotel Jasper zijn we met een temperatuur van 25 graden (sorry luitjes) naar de Victoria Market gegaan, 2 minuten lopen van ons hotel. Een enorme grote markthal waar je T-shirts, fruit, telefoontjes, sexy ondergoed etc. kunt kopen. In Melbourne kunnen toeristen gratis met een shuttlebus of een oud trammetje de hele stad door. Daar hebben we dus uitgebreid gebruik van gemaakt. De Dockslands is een buurt van Melbourne waar geweldige aparte flats worden gebouwd met uitzicht op de superdeluxe jachten die tussen de 800.000 en 7.2 miljoen dollar kosten. We hebben ze laten liggen.
In een Italiaanse wijk net lekker gegeten, nu op weg naar Jasper hotel, spulletjes pakken, morgen nog een klein dagje hier en dan naar de boot voor een nachtje varen naar Tasmanië.
See you in Tasmania.

• 25 Februari 2011 - 11:41

Hildo:

Hallo Peter en Inez,
    Wat hebben jullie al veel beleefd in een paar dagen. Het is leuk om te lezen. Geniet ervan.
    groeten Hildo

• 27 Februari 2011 - 10:18

Daphne:

Hallo Peter en Inez,
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    Genieten! Ben benieuwd naar de avonturen die nog volgen..
    Liefs, Daphne

• 27 Februari 2011 - 12:51

Bob Stomps:

De vorige reactie ging niet goed, dus maar even opnieuw.
    Ik heb jullie 2e verslag gelezen Wat een mooie stad is Sigapore, he? En het is daar zo schoon. Zelfs het water uit de kraan kun je drinken. Ik blijf jullie reis op Tasmanië belangstellend volgen en wens jullie veel plezier. Hier is niets bijzonders, veel regen en geen kou meer.
    Groetjes van Bob.

• 27 Februari 2011 - 18:38

Jorien:

Hallo lieverds, hoe was de overtocht naar Tasmanie, hebben jullie in het casino de vakantie al terugverdiend? Het klinkt allemal weer fantastisch. Geniet ervan. Hebben jullie een mooie auto?
    Hier inderdaad weinig of niks te melden, saai hoor. Vandaag de hele dag regen, morgen (maandag waarschijnlijk weer droog maar kouder, verder maar weer afwachten, het zal toch wel eens lente worden.
    Liefs en tot gauw

• 28 Februari 2011 - 14:45

Mieke Renkien:

Hoi Inez en Peter
    Geniet lekker van jullie reis.
    Heel veel plezier

Groetjes Mieke

• 28 Februari 2011 - 17:06

Paul:

Hoi Inez en Peter,
    Wat een belevenis de eerste dagen oversea.
    Je kunt het bijna niet geloven maar ik denk dat jullie reis nu al niet meer stuk kan.
    Nog heel veel plezier en tot 07.10 uur.

Liefs Paul