1e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 1e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

1e verslag

Door: Jorien en Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

23 Mei 2011 | Italië, Rome

Lieve mensen, de kop is eraf. We zijn inmiddels Nederland uit. N met regen te zijn vertrokken hebben we in Lage Vuursche de pakken al weer uigetrokken en maar meteen een capucinootje genomen. Lekker doorgefietst via Leusden, met de pont over de Nederrijn naar Elst, Kesteren en geeindigd in Dodewaart. In een apart "achterhuisje" hadden we een kamer en keukentje. Prima adres. De volgende dag, na een heerlijk ontbijt, vroeg vertrokken. Onderweg gekeken naar een vastgelopen schip en aan de praat geraakt met een "leuke"man, die ook stond te kijken. Hij vond ons zo gezellig dat hij tot Nijmegen is meegefietst. Helaas moesten we daarna weer zonder hem verder, maar ja, alles went. Een supeadres gevonden in Well, Limburg. 's-avonds heerlijk asperges gegeten met natuurlijk een rose'tje. Daar slapen wij goed op. De volgende morgen hoefden we niet vroeg op omdat het veer bij Well pas om 10 uur ging. Vonden wij niet erg. In Paarlo gestopt en voor het eerst de tent opgezet, ging prima. Natuurlijk vreselijk gelachen om die "super"luchtbedjes wsar je toch niet zo lekker op ligt.De volgende dag dus gebroken opgestaan en tot overmaat van ramp begon het ook nog te gieten. Dit alles mocht de pret niet drukken, alles kleddernat ingepakt en gewoon lekker gaan fietsen. Mooie route gereden, alleen Inez was niet vooruit ter branden. Ze had een heel slechte dag, maar trapte toch dapper door. Uiteindelijk in Dueren terechtgekomen bij mensen prive. Tent gedroogd en lekker geslapen.Na een prima ontbijt met zon vertrokken en nu zitten we op eencamping in Remagen aan de Rijn, dus bekend terrein. De plannen voor morgen zijn nog niet bekend dus dat horen jullie nog. Bijgaand een paar foto's.
Tot de volgende keer.

• 23 Mei 2011 - 19:26

Bas:

Gelukt met de wifi zie ik, stelletje digibeten :D

Mooi dat het zo goed gaat, succes voor morgen!

• 23 Mei 2011 - 20:24

Hans En Ien:

Hé stoere dames, wisten niet dat jullie dít jaar nog naar Rome zouden gaan. Geweldig, na zo'n lange reis door Australië, nu weer naar Rome fietsen, ik vind het knap. Petje af. Heel veel succes en wij zullen jullie weer met veel plezier volgen. Good luck.
    Lieve groetjes van ons

• 23 Mei 2011 - 20:34

Bob Stomps:

Zo, de kop is eraf en ik hoop dat jullie het verder droog zullen hebben.Ik blijf jullie volgen en wens jullie verder een voorspoedige en fijne reis. Groetjes voor jullie beiden Bob.

• 23 Mei 2011 - 23:15

Ellen :

Hoi Jorien en Inez,

leuk jullie verslag weer te lezen!

Ik duim voor veel mooi weer en weinig wind ( gister veel wind bij ons en moest aan jullie denken)
    Jullie conditie zal per dag kilometers omhoog gaan.

enne Inez, na een mindere dag komt altijd weer een betere ;-)

liefs,
    Ellen

• 24 Mei 2011 - 13:53

Dineke:

Succes en veel plezier!

• 24 Mei 2011 - 17:24

Els:

Leuk weer om jullie avonturen te lezen! Ik volg jullie ook op de kaart.
    Veel succes en geluk met de volgende etappes.
    Jorien hangt het engeltje nog?
    Liefs,
    Els

• 26 Mei 2011 - 18:19

Rina:

Hallo Inez en Jorien.
    Wat geweldig dat jullie weer zo'n onderneming zijn gestart. Heel veel succes en veel plezier tijdens jullie rit naar Rome. Hoop dat jullie beter weer hebben dan wij hier in "winderig" Holland.
    Veel liefs van "ikke"!!!!