5e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 5e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

5e verslag

Door: Jorien en Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

05 Juni 2011 | Italië, Rome

Zondag, 5-6
Hoi hoi, daar zijn we weer, het is niet te geloven, maar er staan een aantal foto´s, alleen wel voor een deel bij verslag 4. Je kan niet alles meteen perfect hebben. Bas, ben je toch nog een beetje trots op ons? Leuke foto´s, niet? We zijn van Landeck omhooggekropen de Reschenpas op en daarna weer heerlijk naar beneden gezoefd via NAUDERS naar Reschen, waar we weer een leuk adresje hebben gevonden. In 1 dag naar Merano geeraced, waar we vandaag even hebben rondgekeken en nu gaan we weer verder richting Bolzano.
Tot de volgende keer.

• 05 Juni 2011 - 11:36

Herma:

dames wat gaan jullie snel,toppie.
    leuke foto 's maar dat schuurtje??
    missen we iets. jullie zijn supersnel al weer een verslag.blijft leuk om te lezen.

• 05 Juni 2011 - 11:51

Agnes En Hans:

Hoi Jorien en Inez,
    Jullie zijn niet bij te houden. Elke keer als ik mijn mail kijk ligt er weer een reisverslag in. Maar wat leuk om te lezen hoe jullie ervaringen zijn. Superfoto's, het lijkt wel of ik met jullie meefiets. Ga zo door en veel plezier en succes natuurlijk. Groetjes Agnes en Hans

• 05 Juni 2011 - 12:47

Bob Stomps:

Even weer een levensteken uit Nieuw-Vennep. Leuk jullie verslag weer te lezen. Inderdaad gaan jullie erg snel. Maar let wel op de remmen bij afdalingen!
    Hier gaat alles zijn gangetje, nog steeds mooi weer maar er gaat nu wel wat veranderen. Er zal onweer komen.Ik hoop dat jullie het in ieder geval droog houden. Ik wacht op jullie volgende verslag. Veel plezier en rij voorzichtig (zegt de ouwe man)Groetjes voor beiden van Bob

• 05 Juni 2011 - 13:15

Ellen :

Ja, leuke foto`s!!

inderdaad dat schuurtje...
    hebben we wat gemist?
    Erg mooi dat uitzicht door de bomen en mooie huisjes.
    ...maar de allerleukste zijn toch wel waar julile opstaan ;-)

liefs,
    Ellen

• 05 Juni 2011 - 20:54

Lennaert:

Hallo Jorien!

Ik wens jullie heeeeeel veel plezier en succes!

Groeten uit Zweden!

• 06 Juni 2011 - 11:22

Marijke:

Wat gaan jullie hard en wat een leuke foto's.Blijf met veel plezier jullie verslagen lezen.

• 06 Juni 2011 - 19:59

E&H:

Met kuiten als ballonnen vliegen jullie
    (wanneer de remblokjes niet tijdig vernieuwd worden) pardoes Berlusconi in de armen. Vergissen wij ons of gaat het inderdaad zo snel?
    Buon continuazzione! Ciao E&H

• 08 Juni 2011 - 19:11

Els:

Wat "racen" jullie door een prachtig landschap! Fijn dat alles goed gaat, en dat het goed lukt met de logeeradressen. Ik ben terug van de fietstocht door Duitsland/Nederland en ook wij hebben het prima gehad.
    Jullie weer veel succes en geluk verder!
    Groeten,
    Els

• 09 Juni 2011 - 08:35

Ria En Ger:

Lieve Inez en Jorien
    Vanmorgen hebben wij weer met veel bewondering naar jullie mooie reis verslagen gekeken en natuurlijk de foto''s .Gelukkig gaat alles goed met jullie, want daar zijn wij erg blij mee en onnoemelijk trots op jullie om zo iets te ondernemen.
    Met Peter gaat ook alles goed, want hij was op mijn verjaardag afgelopen 28 Mei en hebben wij het gezellig gehad met een hapje en een drankje.
    Lieve meiden, Ger en ik wensen jullie nog heel veel fiets plezier en tot het volgende verslag.
    Heel veel liefs van Ger en Ria.

• 10 Juni 2011 - 09:50

Rina:

Hallo Jorien en Inez,

Leuke verslagen weer en dan de hebben we de foto's nog natuurlijk. Geweldige ervaringen doen jullie op. Ook zo leuk de reacties van de mensen die jullie pad kruisen. Ga zelf 24 juni met Bea naar Italië en zal dan regelmatig jullie kant op zwaaien voor het geval jullie alweer op de terugreis zijn en langskomen (haha). Ben echter zelf niet zo sportief want laat me brengen door de bus!!!!
    Nogmaals, super meiden en hele goede reis verder. Jorien, spreek je na de vakantie weer en alvast gefeliciteerd met je verjaardag!!!
    Liefs Rina