Elbe-tour deel 1. - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inez Deelder - WaarBenJij.nu Elbe-tour deel 1. - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

Elbe-tour deel 1.

Door: jorien en inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

03 Juli 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

2/7
na een uitstekende treinreis vanaf utrecht naar praag uitgerust aangekomenin deze prachtige stad. Per fiets naar het hotel gepeddeld. De fietsen hebben we in de kelder gestald en we zijn lopend naar het centrum cq oude stad gelopen. Uitstekend weer(nog) niet te warm. Door erg leuke straatjes rondgedoold, hapje eten, drankje op terras, de astrologische klok bewonderd, de st.nicolaskerk met een bezoek vereerd enz., enz. Al met al een prima begin voor onze fietstocht.

3/7.
heerlijk uitgerust en prima ontbeten. Zo, we kunnen er tegenaan. We gaan met een hop-on-hop-off tour de stad bekijken. We bezoeken praag castle, het klooster, de kloostertuin, zien de aflossing van de wacht, genieten van de rondrit in een open bus, heerlijk bij de temperatuur van ruin 30 graden.
morgen verlaten we praag en gaan per trein naar pardubice, vandaar naar de bron van de elbe.

alles top tot nu toe. We zijn moe en morgen vroeg op (trein vertrekt om 08.30 uur).
welterusten, groetjes en tot volgend verslag.

• 03 Juli 2014 - 21:34

Paul:

Fiijn dat jullie een goede reis hebben gehad en genoten hebben van de 2 dagen in Praag.
    Morgen naar de bron en dan back to home.!
    Liefs Paul

• 03 Juli 2014 - 21:48

Hildo:

Praag is een prachtige stad, jaren geleden ook geweest. Wat fijn dat het begin goed is gegaan allemaal. Succes met het 1ste stukje van jullie avontuur. Veel plezier!!

• 03 Juli 2014 - 22:49

Rina:

Daar gaat ie dan. Weer moedig op de pedalen voor een stevige trip. We zijn allemaal stik benieuwd naar jullie avonturen. Veel plezier en goed weer toegewenst.
    Groetjes van Rina

• 04 Juli 2014 - 08:12

Els:

Weer heel veel succes! Het begin was goed, dus de rest wordt alleen maar beter!
    Ik ben weer benieuwd naar jullie reisverslagen!
    Groet, Els

• 04 Juli 2014 - 09:33

Maggie:

Geniet met jullie mee al ben ik nooit in Praag geweest. Benieuwd naar het vervolg

• 04 Juli 2014 - 10:45

Hanneke:

Hallo dames, de kop is er af, goeie reis, veel plezier en blijf heel! Ik ben nieuwsgierig naar jullie reisverhalen.

• 04 Juli 2014 - 12:28

Ria En Ger:

Lieve Inez en Dorien,
    Leuk om weer een eerste reisverslag te ontvangen.
    Wij hopen dat jullie een leuke en veilige tocht gaan maken.
    Graag tot het volgende verslag, waar we weer naar uitkijken.
    Liefs Ria en Ger

• 04 Juli 2014 - 15:56

Hans En Ien:

Hoi stoere dames,
    Begin goed, dat moet de rest ook goed gaan. Geniet van jullie fietstocht en al het moois dat jullie onderweg te zien krijgen.
    Tot de volgende keer, groetjes Hans en Ien

• 04 Juli 2014 - 16:03

Leny :

Hoi stoere zussen,

Heel veel fietsplezier en hopelijk gaat dit allemaal stukken gemakkelijker dan in Engeland.

Groetjes,

Leny

• 04 Juli 2014 - 16:43

Herma:

leuk weer een nieuw fietsavontuur,we zijn weer benieuwd naar jullie verhalen.

succes en weer volop genieten!!!

• 05 Juli 2014 - 01:16

Gerda En Dirk:

Ja stoere meiden, daar gaan jullie weer! Les pédaleuses. Het wordt weer een ultieme uitdaging. Dirk en ik wensen jullie heel veel succes, mooi weer en spectaculaire verhalen. Wij reizen in gedachten met jullie mee. Onze vakantie zit er al weer op (maar nog niet uitgereisd). Dank Inez voor je groeten via Peter. Hartelijke groeten voor jullie tweetjes. Wij reageren wel weer op het volgende bericht. Liefs Dirk en Gerda

• 06 Juli 2014 - 13:20

Margot:

Hoi trottertjes,

Ik vroeg me al af wanneer jullie de pedalen weer gingen onderbinden. Het lijkt me een hele leuke trip. Als je in Dresden wilt logeren, dan kan ik je Pension Königswald aanraden. kamer ca. 60-65 euro incl ontbijt. Königsbrücker Landstrasse 84, 01109 Dresden-Klötzsche. email: info@pension-koenigswald.de
    tel. 0351-8801075.

Veel goed weer gewenst, lekker doortrappen maar!
    Margot

• 06 Juli 2014 - 21:00

Ellen :

Hoi Dames!!!
    Wat leuk dat jullie weer op reis zijn!
    Ga nu naar jullie andere verhalen!
    Ellen x

• 10 Juli 2014 - 09:50

Agnes Van Egmond:

Hoi Jorien, even tijd om te reageren. Leuk om te lezen wat jullie beleven. Gelukkig goed weer. Geniet en fiets er lustig op los. Liefs Agnes