Elbetocht 3e verslag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inez Deelder - WaarBenJij.nu Elbetocht 3e verslag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

Elbetocht 3e verslag

Blijf op de hoogte en volg Inez

06 Juli 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

'Morgens 10 uur de stoeltjeslift naar boven genomen en vandaar gaan lopen c.q. struikelen over stenen, 7 km naar boven naar de bron. Aldaar een hoop poespas en een mooi gemetseld muurtje om een plasje water wat de bron zou zijn. Toen wij iets beter om ons heen keken zagen wij achter een hek de "echte" bron. Daar moest natuurlijk een foto van genomen worden. Vervolgens de terugreis aanvaard. Volgens de informatie bij de VVV was dit een redelijk makkelijke maar erg mooie route naar beneden. Nou, mooi was het, maar makkelijk .......... da's een ander verhaal. We moesten als klimgeiten 9,5 km over keien springend naar beneden. Gelukkig is dit zonderbeenbreuken gelukt en dik tevreden hebben wij onszelf getracteerd op eenijsje c.q een witte wijn. Doodmoe gaan slapen omdat we de volgende dag vroeg aan de eigenlijke fietstocht wilden beginnen.

• 06 Juli 2014 - 21:11

Ellen :

mooi avontuur klimgeiten!
    zeg... van de rosé af?;-)
    Ellen x

• 07 Juli 2014 - 08:37

Leny:

Gaan jullie om kilometers te fietsen en dan gaan jullie ook nog eens kilometers omhoog en omlaag te voet. Die benen van jullie verdienen eigenlijk rust en nog eens rust na zo een wandeltocht, maar nee hoor de eigenaressen stappen vrolijk de volgende dag op de fiets en nog vele dagen daarna.

Ik bewonder jullie ontzettend en geniet weer van jullie verhalen.

Hartelijke groetjes,

Leny

• 08 Juli 2014 - 11:18

Gerda:

Dit moet je dan maar als warmlopen beschouwen, de spieren waren nu in elk geval soepel (of juist niet?). Ja, jullie willen avontuur, nou die krijg je, hahaha

liefs van Dirk en Gerda

• 10 Juli 2014 - 09:56

Agnes Van Egmond:

Zo de bron is vastgelegd, nu de rest. Veel fietsplezier en geniet van de omgeving. Liefs Agnes

• 10 Juli 2014 - 11:25

Ria En Ger:

Om nu eens als klimgeiten te moeten klimmen over rotsen en stenen is in ieder geval de moeite waard geweest, want de "bron"was toch wel schitterend.
    Nu maar gauw beginnen aan de werkelijke fietstocht