1e verslag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 1e verslag - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

1e verslag

Door: Peter en Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

22 Februari 2011 | Singapore, Singapore

Hallo luitjes, we zijn in Singapore. Na een vertraging van een half uurtje op Schiphol zijn we in 12 uur vanuit de kou in de warmte terecht gekomen. Op het vliegveld stond een jongeman op ons te wachten die ons naar ons hotel bracht. We keken onze ogen uit, wat een enorme wolkenkrabbers staan hier. Toen we in 1984 de eerste keer in deze stad waren, vonden we het al enorm, maar nu is het overdonderend. Er staat zelfs een gebouw dat bestaat uit 3 aparte gebouwen waar bovenop een gebouw in de vorm van een schip is gemaakt. Een casino in de vorm van een lotusbloem, ga zo maar door. We gaan nu naar Chinatown, morgen hebben we een stadtour. Veel is er nog niet te melden, maar nu weten jullie dat we gezond maar moe aangekomen zijn.

Tot de volgende keer

• 22 Februari 2011 - 14:53

Margot En Karel:

Het lijkt me een heerlijk temperatuurtje, vooral omdat ik nu met ijsklompjes achter het bureau zit na een fietstochtje naar de Albert Cuyp. De winter is hier nog (lang?) niet voorbij. Ik ken Singapore alleen maar van overstappen naar elders, maar het schijnt de moeite waard te zijn een paar dagen extra daar te plannen. Zoals ook uit jullie verslag blijkt.

Wij kijken uit naar de volgende berichten en tot zover, veel plezier.

• 22 Februari 2011 - 16:54

Manfred:

Heel goed dat de reis goed is verlopen!
    Mar en Tessa hadden minder geluk: 3 uur vertraagd..;-(
    Maar die zijn er uiteindelijk ook gekomen, en genieten nu van de
    Schotse vrienden.
    Jullie veel plezier in Singapore, en alvast een goede vervolgvlucht
    gewenst!
    Groetjes,
    de mannen van Wemmingen 33

• 22 Februari 2011 - 19:30

Nico En Jose Snel:

Hoi Peter en Inez,

Zag van de week dat jullie over 6 dagen zouden vertrekken en dacht nog even een berichtje te sturen, of belletje te plegen, om jullie een fijne vakantie te wensen. Maar....SORRY!!
    TE LAAT!!

Met een half uurtje vertraging aankomen in Singapore!! Keurig hoor!! En meteen al zo'n overweldigende indruk! De komende 60 dagen heel veel moois gewenst met een lekkere temperatuur en... heerlijk van alles genieten met elkaar. Heel veel plezier. We volgen jullie.

liefs en groetjes.

• 22 Februari 2011 - 22:22

Ety&Hans:

Fijn al zo snel van jullie te horen.
    Heerlijke temperatuur, geniet ervan.
    Laat je niet verleiden tot bungyjumpen, met al die hoogbouw!

• 23 Februari 2011 - 10:15

Bob Stomps:

Jullie bericht goed ontvangen.
    Geniet van de mooie Stad Singapore en als je zin hebt, bezoek dan de Zoo, het is daar prachtig.
    Verder is hier niets bijzonders. Het is nog koud, maar het gaat beter worden. Jullie zitten lekker
    in de warmte. Geniet ervan! Tot het volgende contact. Groetjes Bob

• 24 Februari 2011 - 19:12

Ria En Ger:

Hallo Lieverds,

Fijn dat ju;;ioe veilig en vrij snel toch nog in Singapore zijn aangekomen. Wat een verrassing dat er sinds 1984 zoveel is bijgebouwd. In die landen gaat het wel wat sneller dan bij ons. Geniet maar volop van. Marcel maakt datzelfde in China mee. Elk halfjaar gaat hij naar dezelfde plaatsen en iedere keer is er weer vel veranderd.
    Als jullie dit lezen zij jullie al weer in een ander land.
    Tot spoedig horens.
    Liefs van ons.

• 25 Februari 2011 - 09:10

Gerda En Dirk:

Hoi Peter en Inez,
    Dat is een goed begin van een superromantische vakantie zeg! Sexy ondergoed kopen op de markt en dan met een oud trammetje door Melbourne. Tja, over tegenstellingen gesproken. We zijn van plan om elke keer lekker gezellig te reageren op al jullie reisverhalen, dus maak je borst maar nat. De grijze plaag zal je achtervolgen.
    Voorlopig is jullie start bij de eerste dagen al indrukwekkend. We wensen jullie nog veel meer van zulke mooie momenten (jaloers, jaloers!!).
    Tot gauw schrijfs.
    Liefs van Gerda en Dirk