4e verslag - Reisverslag uit King's Lynn, Verenigd Koninkrijk van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 4e verslag - Reisverslag uit King's Lynn, Verenigd Koninkrijk van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

4e verslag

Blijf op de hoogte en volg Inez

18 Juli 2013 | Verenigd Koninkrijk, King's Lynn

12.7
!s morgens eerst naar een medische kliniek gegaan in een naburig dorp, Peterculter. De dokter keek en luisterde en had vrij snel door Wat er aan de hand was en dat ik een paardemiddel nodig had. Nou, dat heeft hij gegeven. Daarna met de bus naar Aberdeen gegaan, we hadden een dagkaart dus we hebben alles met de bus gedaan, naar het postkantoor voor een pakketje dat was opgestuurd, de lunch, het informatiekantoor, enz. Ik had al meteen een pil genomen en kreeg onmiddellijk bijverschijnselen, bleek later na het lezen van de bijsluiter, zoals moeheid, duizelig, maagpijn, emotioneel, en ga zo maar door, leuke middag voor Inez. Dus maar gauw teruggegaan naar de tent, waar ik nog een poos nogal stoned heb rondgelopen.

13.7
Vandaag een stuk kouder. Weer met de bus naar Aberdeen gegaan, nu om een pakket weg te sturen, we hadden van alles verzameld, pannen, gas, benzinetanks, gekochte kleding, thermosfles en ga zomaar door. Allemaal troep die we nietgebruikten, dus weg ermee. Omdat Jorien toch rust moext houden zijn we maar eens de routegaan bekijken en wij concludeerden dat we voor de hele route veel meer dan 6 weken nodig zouden hebben. Dus besloten een stuk met de trein te doen, dit was meteen een rustperiode voor de enkel en bovendien zouden we dan een stuk tijd winnen. Zo gezegd, zo gedaan en dus treinkaartjes gekocht .

14.7
Omdat de trein pas maandag gaat hebben we nog lekker een klungeldag. Een klein stukje gefietst om te kijken hoe het ging. Op een terrasje gevraagd naar ijsthee en de barvrouw keek mij vragend aan, ze begreep niet wat ik bedoelde. Toen ik het uitlegde zei ze oh, je bedoelt een kop thee met een heleboel ijsklonten erin? Ik heb het zo maar gelaten en we hebben een heerlijke lauwe kop thee gedronken. Na een rustige avond lekker gaan slapen.

15.7
Ondertussen is het weer warm geworden. Rustig naar Aberdeen gefietst naar het treinstation. Wa een beetje nerveuze toestand,de fietsen moesten met het voorwiel in een haak hangen, maar je mocht het zelf doen, wat een geheis. Later, toen we eruit gingen stonden er gewoon een aantal fietsen tussengeklemd, hoezo regels? In York hadden we alvaxt een hostel
geboekt en dat lag vlak bij het station. Een prachtige mansion, nog helemaal oud ingericht, behalve natuurlijk de stapelbedden. We sliepen op een gemengde zaal, een dat bleek een zegen want de mannen zijn veel stiller.

16.7
Nahetontbijt zijn we de stad gaan verkennen, werkelijk een prachtstad met oude kerken, ruines, musea, parken en natuurlijk leuke winkels. En pubs. Nog een tijd zitten luisteren naar een stel jongens die op straat muziek maakten, hebben we van genoten.

17.7
De ultieme test wat de enkel zou doen. Vroeg vertrokken. We wilden graag Kingston upon Hull halen en dat is gelukt. Helaas bestond de camping ter plaatseniet meer maar ddn man vertelde dat er een mevrouw in het dorp weleens mensen in haar tuin liet kamperen. Dus hebben wij de tent opgezet in een prachtige tuin met vijver en appelbomen. Mevrouw ging uit dus gaf ze ons de sleutel van het huis zodat we konden douchen!!!!!

18.7
Een "off day", de benen wilde niet meewerken, Inez is gevallen omdat ze plaats wilde maken voor andere mensen op een heel smal paadje (moet je ook noooooit doen) en tot overmaat van ramp had ze een kwartier later ook nog een lekke band, we hadden het toen wel even gehad. Toch nog de camping in Market Rasen gehaald en daar een restantje wijn opgedronken, na het eerst te hebben gekoeld in de wastafel.

Dit was het weer voor deze keer. Groetjes van de zussen

• 18 Juli 2013 - 22:30

Els:

Lieve zusjes,
    Wat een belevenissen, wat een pech en ook wel weer geluk.
    Ik hoop dat jullie benen weer snel hun werk kunnen doen en dat je weer pijnloos kunt fietsen en genieten.
    Gaan jullie trouwens nu nu niet meer koken en krijgen wij straks twee broodmagere zussen terug in Holland?
    Veel succes verder!
    Groet,
    Els

• 19 Juli 2013 - 08:08

Manfred En Marjolein:

He zusjes,

jullie maken iedere dag toch weer het nodige mee. Gelukkig is het weer goed, want dat kan in die hoek allemaal heel anders zijn. Het blijft een groot avontuur! Keep going, hopelijk houdt de voet van Joiren stand. Tot het volgende bericht waar we alweer naar uitkijken!
    Groetjes!

• 19 Juli 2013 - 12:03

Tineke:

Ha fietssterren

Vol bewondering volg ik een beetje de tour de France dan word je gefilmd en toegejuichd.
    Ik pleit nu ook voor een juichende menigte voor jullie daar langs de zee!
    Succes stoere vrouwen en zorg goed voor jezelf en elkaar.
    groet van Tineke

• 19 Juli 2013 - 17:47

Hildo:

Hoi zussen, jullie maken elke keer weer wat bijzonders mee. De blessure is natuurlijk niet leuk maar jullie zijn toch weer aan het doorzetten. Zeer verstandig om even de rust te nemen. Sterkte en succes en tot het volgende verslag, ik lees het met veel plezier.
    groet Hildo

• 19 Juli 2013 - 18:56

Quirina :

Hoi Inez,

wat een verhalen ,petje af hoor.Het is nu 19 juli en begrijp ik dat je nu in Duitsland, Stade, bent of niet.

Waar je ook bent nog veel mooie dagen ,hoop ik en dat de enkel maar goed gaat.
    Ja York is mooi hé.Succes verder en hoor van je verhalen als je wee in ons landje bent

quirina.

• 19 Juli 2013 - 22:20

Leny:

Bewondering, en nog een bewondering heb ik voor jullie.
    En maar volhouden! Erg stoer en zeker heeeeeel sportief.

Heel veel sterkte en geniet van de verplichte rust en de prachtige omgeving.

Hartelijke groetjes,

Leny

• 21 Juli 2013 - 20:33

Ria En Ger Van Rijn:

Halo meisjes,

Wat een schitterend bericht weer over al die dagen. Het paardenmiddel heeft misschien wel gewerkt, al moet je nooit de bijsluiters lezen. Het besluit om de trein voor een stuk te nemen was heel goed. Weer wat rust voor de enkel van Jorien. Wat gek dat men in Schotland geen ijsthee kent, maar de thee met ijsblokjes was natuur ook erg lekker(bah). Was het leuk op de slaapzaal met veel mannen. Wel rustig gelukkig.
    Wat fantastisch van die mevrouw dat jullie in de tuin mochten kamperen en ook nog de sleutel om van de badkamer gebruik te mogen maken. Wat een pech voor Inez van de val en de lekke band, maar jullie zijn uiteindelijk voor het geluk geboren.
    Liefs tot de volgende keer.