Pelgrimsroute Santiago de Compostella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inez Deelder - WaarBenJij.nu Pelgrimsroute Santiago de Compostella - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

Pelgrimsroute Santiago de Compostella

Door: Inez en Jorien

Blijf op de hoogte en volg Inez

05 Juli 2010 | Nederland, Amsterdam

Zondag 5 september 2010 gaan we starten met de fietstocht naar Santiago

• 06 Juli 2010 - 13:09

Bob Stomps:

Mensen,mensen, wat een moed ! In ieder geval, veel succes en geniet er beiden van. Veilige en gezonde thuiskomst met veel mooie verhalen, die ik dan graag wil horen.Goede reis!

• 07 Juli 2010 - 17:39

Bas:

ga het zeker volgen stelletje mafketels

• 08 Juli 2010 - 14:52

Gerda:

Wat een enig idee om een reisverslag op de website te zetten. Dirk en ik gaan hem zeker dagelijks lezen. Vind het een stoere uitdaging en doe het jullie echt niet na.
    We spreken elkaar vóór die tijd nog wel persoonlijk.
    Tot dan!
    Dirk en Gerda de Fost

• 12 Juli 2010 - 07:35

Ria De Vries:

Wat een dappere, uitdaging, heel moedig en vooral leuk! We spreken elkaar gauw
    Ria

• 11 Augustus 2010 - 11:47

Jorien:

Hoi Inez, het schiet al lekker op he? Zeker nu ik weet dat we de Limburgse "bergen" hebben kunnen bestrijden heb ik er vreselijk veel zin in. Wat mij betreft gaan we morgen.
    Liefs Jorien

• 17 Augustus 2010 - 17:14

Mariette Du Maine:

Hallo Inez en Jorien,

Nog een paar weken en dan begint het avontuur, ik ga jullie volgen en ben heel benieuwd naar jullie ervaringen en ontmoetingen!

Go girls!

• 17 Augustus 2010 - 18:28

Ellen:

Hoi Jorien en hoi Inez,

Ja dames,nog 19 dagen en dan....op de fiets! super dat jullie dit gaan doen!
    Die `bergen` in Limburg
    is een aardige inkomer;-)
    Heel erg veel plezier!

Ik zal jullie reisverslag volgen!

lieve groet,
    Ellen

• 17 Augustus 2010 - 19:14

Janine:

Hoi Inez&Jorien,

Jaja,meisjes,het begint echt op te schieten nu!!Wat een uitdaging,maar het gaat jullie vast en zeker lukken!Heel veel succes en ga er ook vooral heel erg van genieten,liefs,Janine

• 17 Augustus 2010 - 21:26

Daphne:

Hai Inez en Jorien,

Wat een stoere meiden zijn jullie. Heel veel succes en veel plezier. En ik ga jullie zeker volgen!
    Groetjes, Daphne

• 18 Augustus 2010 - 20:46

Alegonda@gmail.com:

zet hem op meiden. Gonny.

• 19 Augustus 2010 - 16:40

Gerard:

Heb gisteren de dokter met de stok en de haak gezien.Was heel gezellig

• 22 Augustus 2010 - 10:26

Els:

Hoi Jorien en Inez,

Veel succes en een goede fietstocht!
    Vergeet niet om Christoffel op jullie reis mee te nemen.

Liefs,
    Els

• 23 Augustus 2010 - 10:58

Carla:

Hey Inez,

Geef even aan hoe laat jullie zondag 5 september vertrekken, kan ik komen uitzwaaien. Bij de kathedrale basiliek aan de Leidse vaart was het toch?

• 26 Augustus 2010 - 10:03

Alice:

Inez heel veel plezier en succes. Geniet ervan en kom na de rit gauw lunchen. Dan horen we al je mooie verhalen. Goede reis!

• 29 Augustus 2010 - 13:08

Ria En Ger Van Rijn:

Lieve Inez en Jorien,
    Wij zijn net terug uit Spanje en jullie gaan de grote reis beginnen naar Santiago de Compostella.
    Fantastisch dat jullie zo'n lange tocht per fiets gaan ondernemen. Geweldig.Wij hopen dat jullie een heel veilige reis zullen hebben met weinig obstakels.Wij komen in ieder geval 5 September om 09.00 uur afscheid nemen in Haarlem.
    Veel liefs en groetjes van ons beiden.

• 30 Augustus 2010 - 17:53

Hans En Ien:

Hoi Inez,
    Het was de afgelopen dagen wel érg nat en stormachtig, maar je moet maar denken wat geweest is geweest!
    Wij kunnen jullie helaas niet komen uitzwaaien, maar we zullen aan jullie denken en wensen jullie héél veel succes en een voorspoedige tocht, goed weer, weinig lekke banden en ook veel plezier toe. Een dikke knuffel van ons.

• 30 Augustus 2010 - 18:00

Mariette Du Maine:

Dag meiden,

Nog een paar dagen en dan begint jullie avontuur! Duimen heel veel duimen doe ik dat het weer jullie ook toe gaat lachen. Hoe is het met de training gegaan de afgelopen periode?
    liefs, M

• 30 Augustus 2010 - 20:39

Manfred En Marjolein:

Heel veel succes gewenst, dappere meiden. Qua weer zal het ergste nu wel achter de rug zijn..;-)
    We hopen op een geslaagde trip, en zullen al jullie belevenissen op de voet volgen!

• 01 September 2010 - 16:22

Marijke N:

Hoi Inez,
    Wat een lief berichtje stuurde je me op mijn site! Bedankt! Het gaat inderdaad erg goed hier in Denemarken, heb het heel erg naar m'n zin en de mensen zijn erg aardig en behulpzaam!

Maar wat een idee om zo'n verre fietstocht te maken! Gaaf zeg! Ik hoop dat alles voorspoedig gaat lopen voor jullie! Zal jullie bijhouden, hartstikke leuk!

Heel veel succes, plezier en goeds gewenst!

Liefs,
    Marijke

• 02 September 2010 - 07:05

Herman Niesten:

Hoi Inez en Jorien,

Ik wil jullie heel veel succes toewensen met deze lange fietstocht.
    Veel mooi weer onderweg toegewenst. Geniet ervan maar let ook goed op de verkeersregels want niet iedereen geeft fietsers voorrang!
    Ik kan je niet komen uitzwaaien, helaas.
    Groetjes van Karin, Marijke (heb je al gehad), Allard, Thomas en natuurlijk van mijzelf.

• 02 September 2010 - 13:39

Herma:

hoi jolien en inez

goed uitrusten de komende dagen!bijna is het zover.

wij hopen jullie uit te zwaaien a.s zondag.

jan en herma

• 02 September 2010 - 17:51

Dirk En Gerda:

Lieve Inez en Jorien,
    Wij kunnen ons voorstellen dat de telefoon momenteel roodgloeiend staat bij jullie, de grote reis staat nu bijna voor de deur en iedereen wil jullie natuurlijk een hele goede reis wensen. Spannend! Gelukkig zijn de weersomstandigheden nu een stuk verbeterd. Ook wij zullen jullie nauwlettend volgen en gaan er van uit dat het een schitterende ervaring wordt. En jullie weten het hè: geen snoepjes aannemen van vreemde mannen (eerst voorstellen!). Vanavond zal ik in elk geval een poging wagen Inez te bellen om haar 'telefonisch' uit te zwaaien en Peter een hart onder de riem te steken (niemand heeft het over de achterblijver, de arme ziel).
    Zet hem op meiden!!
    Hartelijke groeten van Dirk en Gerda

• 02 September 2010 - 20:16

Mieke Renkien:

Hoi Inez,

Ik wil jullie heel veel succes wensen.
    Het weer is gelukkig weer goed.
    Ik vind het geweldig wat jullie gaan doen.

Groetjes Mieke

• 03 September 2010 - 20:58

Mark Vd Vooren:

Hoi Inez en zus Jorien, het is bijna zover. De tocht der tochten gaat bijna van start. Veel plezier en voorspoedige reis gewenst. Bij terugkomst moet je weer eens langs komen op de krant om te verhalen. we blijven je volgen. Au revoir rn Hasta Luego,
    Mark en Ellies.

• 04 September 2010 - 15:39

Hildo :

Inez en Jorien,
    Helaas niet meer persoonlijk succes gewenst met jullie reis dus maar even zo. Goede reis, veel plezier en succes.
    groet Hildo

• 04 September 2010 - 19:48

Bobenpaula:

goede reis naar santiago!!!
    geniet in gedachte gaan we mee liefs bp

• 04 September 2010 - 19:48

Bobenpaula:

goede reis naar santiago!!!
    geniet in gedachte gaan we mee liefs bp