Ingrid - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Inez Deelder - WaarBenJij.nu Ingrid - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

Ingrid

Door: Inez en Jorien

Blijf op de hoogte en volg Inez

18 September 2010 | Nederland, Haarlem

Hoi Ingrid, leuk wat van je te horen/lezen. Wij zijn gisteren in Tours aangekomen en hebben een rustdag genomen. Morgen vertrekken we richting Poitiers. Jammer te lezen dat je een beetje ziek bent geweest. Hopelijk gaat het inmiddels beter en heb je inmiddels een betere en vooral droge tent Waarschijnlijk zien we je niet meer op onze camino dus wensen wij je een goede thuisreis straks

Groetjes van de 2 doordouwende zussen Inez en Jorien

• 20 September 2010 - 16:49

Gerard Gonnie:

Daar zijn we weer nu vanuit Andeer Zw.Volgens ons gaan jullie heeeeeeeeeeeeeel snel.Hoeveel km hebben jullie al gereden?ben zeer benieuwd.Goed dat jullie een rustdag hebben ingelast.Wij hebben gisteren 800m te voet geklommen,en vonden dat al aardig zwaar laat staan met de fiets.Geweldig hoor!Veel sterkte meisjes.Liefs van Gerard en Gonnie

• 20 September 2010 - 16:49

Gerard Gonnie: