2e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 2e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

2e verslag

Door: Jorien en Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

26 Mei 2011 | Italië, Rome

We zitten nu in Heidelberg in een jeugdherberg en proberen jullie wat fotos testuren en een nieuw verslag.Dat lukt dus voor geen meter. Wij gaan informeren hoedat kan.

In Remagen hebben we weer gekampeerd en weer gekrampeerd, wat hebben we het koud gehad, vreselijk. We hadden verschrikkelijk de weg gezocht, van alles gezien, de meest onmogelijke dorpjes en mensen maar niet de goede weg naar Zulpich. Gevraagd en gevraagd en uiteindelijk toch via Zulpich in Remagen terechtgekomen.
We zijn ondertussen al weer wat kilos kwijtgeraakt. Hier en daar hoorde ik wat vallen en dacht: daar gaat er weer een. Bij De laatste plof dacht Inez dat dat ook weer een kilootje was, 5 km verder kwam ze erachter dat ze haar regenpak kwijt was, wij dus weer 5 km terug: geen regenpak. iemand loopt nu te pronken met een prachtig regenpak, maar gelukkig is er Aldi en Inez heeft weer een mooi jack.
Ondertussen Sankt Goar bereikt.
Hier overnacht. De volgende dag via Bacharach, Bingen, langs Ingelheim en daar de Rijn verlaten om uiteindelijk te belanden bij een Bed en Bike adres genaamd Het Klokkenspel, vonden wij wel toepasselijk.
Vandaag ondanks de berichten wel regen gehad, maar desondanks dapper doorgefietst tot de jeugdherberg in Heidelberg. Vanavond heel gezellig zitten kletsen met 3 vrienden die ook naar Rome fietsen en Santiago hebben gedaan. Het is nu 23.30 en eigenlijk veel te laat voor een paar kleine meisjes. Dus gaan we nu gauw naar bed. Welterusten.

PS we blijven proberen de fotos geplaatst te krijgen.

Liefs van ons.

• 26 Mei 2011 - 21:19

Ety&Hans..:

Wat leuk nou, een kersverse melding uit Heidelberg. Jullie schieten flink op.
    Met die beloofde foto's lukt nog niet.
    Zit er alweer voldoende eelt op de zadeltjes? Smokken, E&H

• 27 Mei 2011 - 06:47

Bas:

dat gaat hard zo, jammer dat het weer toch wat minder is maar dat word natuurlijk steeds beter ;)

Groet en succes!

en waar blijven die foto's nou trouwens?!

• 27 Mei 2011 - 13:53

Ria En Ger:

Hai kanjers,
    Stond die leuke man wel naar het schip te kijken of was het meer naar jullie. Kunnen wij ons best voorstellen hoor. Twee leuke jonge meiden. De luchtbedjes zullen wel platte matrasjes zijn geweest maar je moet toch wel wat over hebben voor een pelgrimstocht naar Rome.
    Hebben die Duitsers jullie niet expres de verkeerde kant opgestuurd naar Zulpich? Wat een pech met het regenpak. Dus toch niet weer een kilo kwijt.Leuk om in Heidelberg drie "vrienden"te ontmoeten, die ook Santiago hadden gedaan. Tijdens het kletsen zal er wel een rosetje gedronken zijn. Lekker hoor en daar slapen jullie toch zo goed op.
    Luitjes het was weer fantastisch om jullie verslagen te lezen en wachten met spanning de 3e,4e etc. af.
    Liefs van ons.

• 28 Mei 2011 - 13:58

Agnes En Hans:

Hai Jorien en Inez, jeejoh zijn jullie al in Heidelberg. Wat super van jullie, ik doe het jullie niet na. Wat jammer dat jullie zo'n slecht weer hebben. Ik zal een mailtje naar boven sturen met de vraag om droog weer en wat minder wind. Succes met fietsen en tot de volgende reactie. Liefs Agnes en Hans

• 28 Mei 2011 - 17:25

M&M:

He stoere dames, het is weer hartstikke leuk om jullie ervaringen te kunnen volgen. Het valt niet allemaal mee zo te lezen, maar ik heb vertrouwen in jullie doorzettingsvermogen. Als het goed is: des te zuidelijker je komt, des te beter het weer...;-)
    Succes met de volgende etappes!
    groetjes! Hier alles ok.
    Peter heeft ons alweer prima geholpen met de kraan in de schuur...handyman!

• 29 Mei 2011 - 09:49

Ellen :

Hoi Jorien en Inez,

Ja, mis rijden, de weg niet vinden,
    5 km terug rijden, dat is allemaal behoorlijk balen.
    Fijn dat je toch weer een regenpak hebt Inez, maar hoop dat ie niet vaak gebruikt meer hoeft te worden.
    Leuk van die 3 jongens.
    Toevallig dat jullie elkaar tegen kwamen.Toeval....

Plezier en sterkte met het vervolg!

xx

• 30 Mei 2011 - 08:37

Marijke:

Hey hey stoere vrouwen,
    Leuk om jullie verslagen te lezen,maar wat jammer dat het weer niet helemaal mee zit,maar volgens mij mag dat de pret niet drukken.
    Tis hier tropisch warm vandaag,dus hopenlijk bij jullie ook.
    Have fun

• 31 Mei 2011 - 19:55

Johan - Frank - Toin:

Een reaktie van de drie leuke jongens is dat wij die twee zusjes erg bewonderen voor de prestaties die ze leveren. Een gezellig bijklets avondje met een roseetje etc. is erg leuk geweest. Fijne tocht nog en misschien tot in Rome.
    Groetjes van ons.