4e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu 4e verslag - Reisverslag uit Rome, Italië van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

4e verslag

Door: Jorien en Inez

Blijf op de hoogte en volg Inez

04 Juni 2011 | Italië, Rome

4-6 zaterdag
We zitten u in Reschen, ik hou het kort want ik zit in de lobby van een hotel en midden tussen de bergen, dus een zeer slechte verbinding.

2-6 Naar Bludenz gefietst, waar we lekker de trein hebben gepakt voor een stukje naar St. Anton, was wel heel relaxed. Daarna monter verder gefietst naar Landeck, daar weer een leuk adres gevonden, kost ons toch iedere keer geen moeite, dit keer in een Landhaus. Deeigenaresse vertelde dat de Reschenpas goed te doen is, dus hebben we de gok maar gemaakt, en inderdaad het is gelukt.

3-6
Het zadel van Inez zakte en zakte tot ze bijna opn de grond zat (geintje), dus even naar de fietsenwinkel en nu fietst ze weer fluitend door de bergen en over de reschenpas van 1454 m. Via Nauders nog een doorgegaan naar Reschen. Tegen de avond begon heet te storten en gauw een hotel opgezocht. Foto´s gaat dus weer niet lukken i,v,m, de lobby en de trage verbinding.

Lieve mensen, dit was het weer voor nu, het gaat goed met ons en de reis gaat heel voorspoedig.
Dank weer voor de reacties, we hebben ze weer met veel plezier gelezen.

Liefs van ons en arividerci.

• 04 Juni 2011 - 08:40

Bas:

het gaat nog steeds voorspoedig zo te lezen dat is mooi!
    Heel veel succes met de bergpassen!

xxx
    Bas

• 04 Juni 2011 - 09:00

Hildo:

hallo dames, leuk te lezen al jullie ervaringen weer. Ik doe het jullie niet na. Succes en ik lees met veel plezier het vervolg van jullie avontuur.
    groet Hildo.

• 04 Juni 2011 - 09:26

Ellen :

Hoi Inez en Jorien,

Zo`n stukje met de trein lijkt mij super lux waar je dan ook meteen dubbel van geniet.
    Fijn dat je van te voren al weet dat de pas die er aan komt goed te doen is ;-)

Blijft erg leuk om te lezen hoe het met jullie gaat!!

lieve groet,
    Ellen

• 04 Juni 2011 - 19:06

Agnes En Hans:

Hoi Jorien en Inez, wat gaan jullie snel. Leuk om jullie reisverslagen te lezen. Ik hoop dat het weer meewerkt. Veel succes en tot de volgende keer. Groetjes Agnes en Hans

• 05 Juni 2011 - 06:48

Ria En Jaap:

leuk om op deze manier met jullie mee te kunnen reizen, al zeggen we erbij dat deze 'internet-methode' aanzienlijk minder vermoeiend is. Leuke foto's!!
    Een kleine troost misschien: het regent hier nu ook (zo'n drie spetters per minuut) maar er schijnt vandaag bij ons nog meer te komen.
    Dames: houdt goede moed en blijf voorzichtig! Wij blijven jullie graag volgen.

Hartelijke groet, ook van de kinders,

ria en jaap

• 05 Juni 2011 - 18:46

Annemarie:

Hallo Jorien en Inez,

Wat zijn jullie toch een paar super meiden. Toen ik de foto van het luchtbed zag kreeg ik helemaal bewondering voor jullie.
    Na een nacht op dat ding kun je toch helemaal niet meer fietsen?
    Jullie wel dus. Succes met de bergen en geniet van de mooie vergezichten.
    Leuk om jullie verslagen te lezen.
    Het ga jullie goed. Groet ook van Bart
    Annemarie