Elbetocht 4e verslag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inez Deelder - WaarBenJij.nu Elbetocht 4e verslag - Reisverslag uit Praag, Tsjechische Republiek van Inez Deelder - WaarBenJij.nu

Elbetocht 4e verslag

Blijf op de hoogte en volg Inez

06 Juli 2014 | Tsjechische Republiek, Praag

De route bleek goed te vinden en te volgen. Zoveel mogelijk de Elbe volgen maar hij is ook goed bewegwijzerd. Een prachtige route door natuur en slapende dorpjes. Een genot om te fietsen. Via Vchlaby, Hostinne, Dvur Kralove en Josefov naar Hradec Kralove gefietst. Onderdak gevonden in eenklooster, de ikoon van een monnik hangt nog buiten. Wewarenzo oververhit en dorstig dat we ieder 3flesjes fris opdronken. Moe en voldaan strzks slapen en morgen gezond weer op.ik stop nu want de batterij is bijna op. Tot de volgende keer. Liefs Jorien en Inez.
ps we hebben weer genoten van jullie leuke reacties, daar zien we steeds naar uit.

• 06 Juli 2014 - 22:50

Els:

Wat zullen jullie toch weer blij zijn na alle ondernemingen om De Bron te zien, weer op de fiets te zitten!
    En dat jullie zulke klimgeiten zijn!
    Succes weer met het fietsen door die slaperige dorpjes. Lijkt mij leuk, geen last van druk verkeer en zwalkende andere fietsers!
    Groet,
    Els

• 07 Juli 2014 - 08:34

Rina:

Wat heerlijk dat het lekker wegfietst want van het uitspreken van de plaatsnamen zou je bijna een gebroken tong overhouden (hihi). De natuur zal prachtig zijn en een wijntje 's avonds, na de nodige kilometers, prima smaken. Heerlijk genieten dus. Super dames!
    Groet van Rina

• 07 Juli 2014 - 09:41

Bas:

Klinkt goed allemaal, weer een mooie route door prachtige omgevingen... wat een zwaar leven ook :D
    Geniet ervan!

• 08 Juli 2014 - 00:05

Hans En Ien:

Hi dames,
    Jullie hebben er wel wat voor over gehad om echt de bron van de Elbe te vinden. En dán, 1000 km op de fiets om de rivier te volgen, knap hoor. Jullie genieten in ieder geval niet alleen van het fietsen maar nemen ook de tijd om van alle leuke en mooie plaatsjes onderweg te bezoeken. Niet te veel in kloosters slapen hoor, anders raak je er aan gewend en willen jullie er niet meer uit.!
    Groetjes Ien

• 08 Juli 2014 - 11:22

Gerda:

gelukkig hing alleen de ikoon buiten en niet die monnik zelf, hahaha!
    Jullie genieten van onze reacties, maar wij kijken naar de verhalen van jullie uit... Al een week onderweg, time flies.

lfs Gerda (ook voor Jorien en Peter)

• 10 Juli 2014 - 10:01

Agnes Van Egmond:

Hoi Jorien en Inez, nou ik lees het al jullie genieten van deze tocht. De taal is dan wel lastig, maar ach dat is nog te overzien. Leuk om jullie belevenissen te lezen en ik ben benieuwd naar de foto's. Ik kijk al weer uit naar jullie volgende verslag. Tot lezens liefs Agnes

• 10 Juli 2014 - 11:31

Ria En Ger:

Nu de fietstocht is begonnen. Wat een genot om zo rustig door die prachtige natuur te fietsen en dan ook nog in een klooster te slapen. Niet als nonnen, maar als 2 mooie fietsters.
    Tot het volgende verslag. We kijken er al naar uit, want het is iedere keer spannend.
    Liefs van ons beidjes.